Karmelki z Wawelu reklamowane jako „wyjątkowe spośród wielu” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa cukierków Karmelki produkowanych przez Wawel SA. Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, Film Polska Shots, NoLabel, Stage 2, Pan Media Western i Eskadra Publica.
Prowadzona od 17 maja kampania Karmelków z Wawelu prezentuje ich cztery rodzaje: Kukułki, Orzeźwiające, Raczki i Fistaszkowe. Celem akcji - przebiegającej pod hasłem „Wyjątkowe spośród wielu - Karmelki z Wawelu” - jest wyróżnienie Karmelków z Wawelu na tle konkurencyjnych produktów oraz poszerzenie ich grupy docelowej i silniejsze związanie marką Wawel.
Kampania informuje też, że charakterystyczne dla Raczków i Kukułek paski znajdują się teraz także na Fistaszkowych i Orzeźwiających, a wszystkie cukierki są dostępne w zmienionych opakowaniach. To ujednolicenie wyglądu i kształtu cukierków jest krokiem w celu stworzenia spójnej linii produktowej.
Akcja jest oparta na dwóch reklamach: 30-sekundowym spocie wizerunkowym oraz 15-sekundowym produktowym. Pierwszy pokazuje codzienne sytuacje z udziałem Karmelków z Wawelu, połączone motywem radości z dzielenia się i smakowania tych cukierków. Drugi składa się z ujęć produktowych karmelków.
Obie reklamy będą emitowane do sierpnia w kanałach z oferty TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz Atmediów. Wyreżyserował je Andrzej Sawczuk, zrealizował dom produkcyjny Film Polska Shots, a postprodukcją zajęły się firmy NoLabel i Stage 2. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western, a działania public relations prowadzi agencja Eskadra Publica.
Dołącz do dyskusji: Karmelki z Wawelu reklamowane jako „wyjątkowe spośród wielu” (wideo)