Kanały muzyczne: Polo TV tuż za Vivą, Rebel.tv potraja swój wynik
We wrześniu pozycję lidera stacji muzycznych mimo spadku utrzymała Viva Polska, ale tuż za nią znalazł się nadający od niedawna kanał Polo TV. Dynamiczny wzrosto odnotował kanał Rebel.tv, który potroił swoje udziały.
Liderem segmentu kanałów muzycznych pozostaje Viva Polska, która jednak traci. We wrześniu było to 13,1 proc, co sprawiło, że jej udziały skurczyły się do 0,56 proc.
Drugie miejsce zajmuje nadający głównie dico polo kanał Polo TV, które nadaje od maja br. Nie przeszkodziło to jednak stacji wkraść się do czołówki z udziałem w oglądalności 0,24 proc. (kanał monitorowany jest od września br.)
Trzeci jest 4fun.tv, który, mimo że notuje 13,7-procentowy wzrost, przegrywa nieznacznie z Polo TV, generując udział na poziomie 0,22 proc.
Liderem wzrostu we wrześniu br. został Rebel.tv, który zanotował 200-procentowy wzrost, osiągając udział 0,2 proc.. Stacja przegrywa jednak nadal z równie szybko rozwijającą się (wzrost o 97,8 proc.) Eską TV, która ma udział 0,18 proc.
Największą, bo 27-procentową stratę w całym zestawieniu zanotowało MTV Polska, którego udział wyniósł 0,21 proc.
wrzesień | wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
VIVA Polska | 36 020 | 0,640 | 29 721 | 0,556 |
Polo TV | - | - | 12 962 | 0,242 |
4fun.tv | 11 097 | 0,197 | 11 965 | 0,224 |
MTV Polska | 15 863 | 0,282 | 11 013 | 0,206 |
Eska TV | 5 066 | 0,090 | 9 542 | 0,178 |
Rebel.tv | 346 | 0,006 | 944 | 0,018 |
Czworka Polskie Radio | - | - | 352 | 0,007 |
W grupie wiekowej 13-29 utrzymują się podobne tendencje. Dynamika wzrostu Rebel.tv (plus 165 proc.) i Eska TV (plus 41,7 proc.) jest mniejsza, ale rosną za to straty Vivy i MTV - odpowiednio minus 26,8 i 32,5 proc.
wrzesień | wszyscy 13-29 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
VIVA Polska | 18 771 | 2,038 | 12 070 | 1,491 |
4fun.tv | 5 155 | 0,560 | 5 669 | 0,700 |
MTV Polska | 8 866 | 0,963 | 5 260 | 0,650 |
Polo TV | - | - | 4 303 | 0,531 |
Eska TV | 2 981 | 0,324 | 3 720 | 0,459 |
Rebel.tv | 185 | 0,020 | 432 | 0,053 |
Czworka Polskie Radio | - | - | 93 | 0,012 |
Wśród najchętniej oglądanych audycji dominują te emitowane przez Vivę. Na pierwszym miejscu znalazła „100% Viva”, którą oglądało 166 149 osób przy udziale w rynku 0,026 proc.
Raport top programów | |||
wszyscy 4+ | |||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
100% VIVA | VIVA Polska | 166 149 | 0,026 |
VIVA HITS POLSKA /PROG.MUZ.POL./ | VIVA Polska | 150 789 | 0,034 |
HEYAH BARDZIEJ DEBKI | VIVA Polska | 139 824 | 0,021 |
DISCO PONAD WSZYSTKO | VIVA Polska | 133 943 | 0,031 |
CHARTSURFER /PROG. MUZ. POL./ | VIVA Polska | 132 371 | 0,021 |
LOWY KROLA DISCO | VIVA Polska | 131 799 | 0,016 |
STAR CHART | VIVA Polska | 111 833 | 0,016 |
IN & OUT /PROGR.MUZ./ | VIVA Polska | 111 207 | 0,024 |
O CO KAMAN? /PROG. MUZ. POL./ | VIVA Polska | 105 082 | 0,012 |
PL TOP 10 / PROG.MUZ.POL./ | VIVA Polska | 101 728 | 0,009 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: Kanały muzyczne: Polo TV tuż za Vivą, Rebel.tv potraja swój wynik