Potrzebna agencja do rocznej kampanii "Ja Cię SERniczę"
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu pod hasłem "Ja Cię SERniczę", który potrwa rok - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Jego budżet wynosi 1,07 mln zł.
Wybrana agencja zajmie się m.in. realizacją działań reklamowych, które mają obejmować realizację akcji promującej ser w postaci słodkiej w formie sernika w internecie, social mediach, telewizji i w radiu. Będzie też prowadzić profil akcji na Facebooku, zorganizuje dedykowany event i inne wydarzenia promocyjne.
Zajmie się także szeroko pojętymi działaniami public relations (kontakty z mediami, prowadzenie biura prasowego) oraz przeprowadzi kilka akcji samplingowych.
Oferty mogą składać agencje, które wykażą należyte wykonanie minimum 3 kampanii informacyjno-edukacyjnych o łącznej wartości minimum 1 mln zł brutto.
Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka działania promujące ser mają być prowadzone od 1 lipca br. do 30 czerwca 2022 roku. Ich budżet nie może przekroczyć kwoty 1,07 mln zł.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do rocznej kampanii "Ja Cię SERniczę"