SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Potrzebna agencja do rocznej kampanii "Ja Cię SERniczę"

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu pod hasłem "Ja Cię SERniczę", który potrwa rok - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Jego budżet wynosi 1,07 mln zł.

Wybrana agencja zajmie się m.in. realizacją działań reklamowych, które mają obejmować realizację akcji promującej ser w postaci słodkiej w formie sernika w internecie, social mediach, telewizji i w radiu. Będzie też prowadzić profil akcji na Facebooku, zorganizuje dedykowany event i inne wydarzenia promocyjne.

Zajmie się także szeroko pojętymi działaniami public relations (kontakty z mediami, prowadzenie biura prasowego) oraz przeprowadzi kilka akcji samplingowych.

Oferty mogą składać agencje, które wykażą należyte wykonanie minimum 3 kampanii informacyjno-edukacyjnych o łącznej wartości minimum 1 mln zł brutto.

Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka działania promujące ser mają być prowadzone od 1 lipca br. do 30 czerwca 2022 roku. Ich budżet nie może przekroczyć kwoty 1,07 mln zł.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 czerwca br.

 

 

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do rocznej kampanii "Ja Cię SERniczę"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
om
ja serdole...
odpowiedź