A gdyby zabrakło energii? Nowa odsłona kampanii Duracell „Trust is Power”
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Duracell „Trust is Power”. Za kreację odpowiada nowojorski oddział agencji Wieden+Kennedy.
„Toy” jest już piątą emitowaną w kampanii reklamą. Wskazuje po raz kolejny, jak ważne jest zaufanie do źródeł zasilania w każdym momencie naszego życia.
Bohaterem spotu jest ojciec, który rozmyśla nad tym, jaką baterię umieścić w robocie syna. Kiedy zabawka pyta, czy ojciec potrzebuje zaufanego źródła energii, ten wyobraża sobie, co stałoby się, kiedy w robocie zabrakło wytrzymałej baterii.
Za kampanię odpowiada Wieden+Kennedy. Agencja ta wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu kreatywnego Duracella pod koniec zeszłego roku. W ostatnim czasie ma na koncie zrealizowane spoty dla Hondy czy Nike i Rolexa.
Dołącz do dyskusji: A gdyby zabrakło energii? Nowa odsłona kampanii Duracell „Trust is Power”