Jon Williams przewodniczącym jury KTR 2015
Jon Williams, chief creative officer Grey EMEA, będzie przewodniczył obradom jury konkursu KTR 2015.
Jon Williams, który będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury KTR 2015, rozpoczął karierę w tradycyjnej reklamie, a następnie przez dziesięć skupił się na działaniach i komunikacji w obszarze digital, po czym objął stanowisko chief creative officer Grey.
Pracował w Publicis, Wunderman i BMB, dla tak różnych marek jak Honda, Rolls Royce, Ford, Toshiba, Carling, Adidas, Hewlett Packard, X-Box, Microsoft, Land Rover, Renault i Brytyjska Fundacja Serca, a jego prace były wykorzystywane na całym świecie. Jon osobiście zdobył ponad 150 międzynarodowych nagród, zarówno za kreatywnośc, jak i efektywność. Wielokrotnie uczestniczył w obradach lub przewodniczył jury D&AD, Cannes i prawie we wszystkich lokalnych konkursach kreatywnych w regionie EMEA.
Termin składania zgłoszeń w tegorocznym konkursie KTR minął 16 marca br. Obrady startują 10 kwietnia, a ich zakończenie wyznaczono na 16 kwietnia. Gala finałowa i wręczenie nagród odbędzie się 14 maja.
Dołącz do dyskusji: Jon Williams przewodniczącym jury KTR 2015