Joanna Górecka za Piotra Bożka na czele marketingu i PR w Dentsu Aegis Network Polska
Joanna Górecka przejęła obowiązki head of marketing & PR w Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Bożka, który odszedł z firmy.
Jako head of marketing & PR Joanna Górecka nadzoruje kształtowanie wizerunku wszystkich spółek należących do Dentsu Aegis Network Polska: agencji marketingowych Isobar, Lubię to - linked by Isobar, iProspect, Posterscope, Amnet i Amplifi, firmy technologicznej Hypermedia - linked by Isobar oraz domów mediowych Carat i Vizeum.
Górecka pracuje w Dentsu Aegis Network Polska od stycznia br. Poprzednio jako PR manager odpowiadała za działania z zakresu public relations i marketingu agencji iProspect Polska.
Na stanowisku head of marketing & PR Joanna Górecka zastąpiła Piotra Bożka, który zajmował je od połowy ub.r., a obecnie zdecydował się odejść z Dentsu Aegis Network Polska.
Joanna Górecka przed przejściem do Dentsu Aegis Network Polska przez prawie rok była corporate communication managerem w koncernie farmaceutycznym GlaxoSmithKline, odpowiadała tam za komunikację wewnętrzną oraz media relations.
W latach 2012-2016 pracowała w Grupie Generali Polska, gdzie jako project manager odpowiadała za obszar customer experience (m.in. za wdrożenie transakcyjnego badania Net Promoter Score), a od września 2014 roku pełniła obowiązki rzecznika prasowego.
Wcześniej związana była z Bankiem DnB NORD, pełniła tam funkcje specjalisty ds. PR i rzecznika prasowego. Ponadto pracowała w agencji ITBC Communication (realizowała tam kampanie produktowe oraz B2B m.in. dla firmy Hewitt Associates i Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”) oraz w firmie Encore Personnel Services.
Joanna Górecka jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej (ze specjalizacją: socjologia mediów i public relations) w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz London School of Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Joanna Górecka za Piotra Bożka na czele marketingu i PR w Dentsu Aegis Network Polska