Joanna Brodzik i Paweł Wilczak promują sieć ERA
Gwiazdy promują nowe Taryfy Era Moja
Celem kampanii jest zaprezentowanie najnowszej promocji Taryf Era Moja, dzięki której klienci mając do dyspozycji tę samą kwotę, mogą rozmawiać dwa razy więcej lub płacić dwa razy mniej za abonament..
Akcja reklamy toczy się w garderobie aktorów, którzy przygotowują się do wejścia na plan filmu fabularnego. On uśmiechnięty, dzieli się informacją o nowej promocji taryf ze swoja piękną wizażystką, wzbudzając tym samym zazdrość swojej partnerki. Ona, nie pozostając mu dłużna, sugeruje kolejną wersję promocji swojemu wizażyście, posyłając do niego znaczące uśmiechy. Jednocvześnie aktorzy, dyskutując pomiędzy sobą w zabawny sposób, staraja się udowodnić która wersja jest bardziej korzystna. Rozwiązanie dylematu, jak zwykle w przypadku tej uroczej pary nie jest proste, ponieważ obydwoje mają rację.
To już kolejna reklama z udziałem tych znanych i lubianych artystów. Tym razem dzięki dwóm różnym osobowościom aktorów, udało się w prosty sposób przedstawić zalety każdej z dwóch możliwości promocji.
Ze strony Klienta za reklamę odpowiedzialne były:
Renata Flatt, Anna Szymanik, Marta Krzyżanowska
Marcin Wieczorkowski - Account Director
Jowita Michalska - Account Supervisor
Iwona Żołądkowska - Account Manager
Monika Ostaszewska - Producent TV
Kreacja:
Sebastian Pańczyk - Art Director
Mariusz Joński - Copywriter
Maciek Kowalczuk i Przemek Bogdanowicz - Dyrektor Kreatywni
Inne
Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak promują sieć ERA