Internetowy Uniwersytet Uwodzenia promuje Unimil Skyn (wideo)
Rozpoczęła się kampania prezerwatyw Unimil Skyn oparta na koncepcji Internetowego Uniwersytetu Uwodzenia. Akcję przygotowała i realizuje agencja XConcept.
W ramach kampanii promującej prezerwatywy Unimil Skyn na stronie skyn.pl uruchomiono Internetowy Uniwersytet Uwodzenia. Udostępniane są tam stopniowo materiały teoretyczne, przygotowane przez trenera rozwoju osobistego Michała Kwiecińskiego. W osobnych działach dla studentek i studentów można zapoznać się z dekalogiem i podstawami uwodzenia oraz sprawdzić w quizie swoją wiedzę w tym zakresie. Stworzono też oficjalny fanpage Unimil Skyn na Facebooku, gdzie można śledzić akcję oraz wziąć w niej czynny udział.
Z kolei zajęcia praktyczne, czyli ćwiczenia z uwodzenia pod okiem ekspertów, zaplanowano na piątkowe i sobotnie wieczory w klubach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Ponadto w pobliżu uczelni wyższych w tych miastach rozdawane będą ulotki z pojedynczymi opakowaniami prezerwatyw Unimil Skyn.
Kampanię - zaplanowaną do 17 grudnia - na zlecenie firmy Unimil przygotowała i realizuje agencja marketingu zintegrowanego XConcept.
Dołącz do dyskusji: Internetowy Uniwersytet Uwodzenia promuje Unimil Skyn (wideo)