Integracja na billboardach
Rozpoczyna się drugi miesiąc kampanii społecznej "Czy naprawdę jesteśmy inni?" na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy AMS
W lipcu ponad 1000 plakatów zostało rozmieszczonych na billboardach i citylightach w ośmiu największych miastach Polski (Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław), a w sierpniu do tej listy dołączą również Bydgoszcz i Szczecin. Plakaty wspierające akcję nawiązują do spotów telewizyjnych, które przedstawiają niepełnosprawnych w typowych dla osoby zdrowej sytuacjach, np. w samochodzie czy podczas wypoczynku na łódce. W ten sposób pomysłodawcy kampanii chcą podkreślić, że niepełnosprawni są takimi samymi osobami, jak sprawni obywatele, mają takie same prawa i powinni móc normalnie funkcjonować w społeczeństwie.
Koncepcja kampanii została przygotowana przez agencję reklamową Leo Burnett Warszawa. Za planowanie kampanii odpowiada dom mediowy Starlink, a PR koordynuje agencja Rowland Communications. Patronat nad obchodami Europejskiego Roku Osób Niepełnosprawnych 2003 w Polsce objął Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski. Do tej pory kampanię "Czy naprawdę jesteśmy inni?" wsparły: Telewizja Polska SA (Jedynka, Dwójka oraz TVP3 Regionalna), Polskie Radio SA (Program I i Program III), Radio Zet oraz radiostacje regionalne i prasa (m.in. Super Express, Business Week, Forum, Polityka, Przegląd, Wprost). Kampania została zrealizowana z funduszy Unii Europejskiej, przyznanych w ramach programu Access Phare 2000 oraz dzięki wsparciu firm FIAT Auto Poland oraz Grupy PZU (PZU Życie SA i PZU SA).
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.niepelnosprawni.info
Inne
Dołącz do dyskusji: Integracja na billboardach