ING promuje swoje kredyty hipoteczne
ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kredytów hipotecznych. Obejmująca prasę, radio, internet i ulotki promocja zachęca do wzięcia kredytu, żeby móc wygrać w towarzyszącej jej loterii spłatę jego odsetek.
Kampania skierowana jest do osób, które planują w najbliższym czasie kupno domu lub mieszkania albo remont nieruchomości. Ma ich zachęcić do wzięcia kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim przez poinformowanie o trwającej promocji i możliwości wzięcia udziału w loterii. Hasło przewodnie kampanii brzmi: "Wygraj spłatę odsetek od kredytu hipotecznego. Nawet do 200 000 zł" i nawiązuje do towarzyszącej promocji loterii, w której można wygrać spłata odsetek nawet do 200.000 zł.
Reklamy radiowe pojawią się w zarówno w rozgłośniach ogólnopolskich (PR3, RMF FM, Radio Zet), jak i w 97 stacjach lokalnych (m.in. ESKA, Plus, VOX, Złote Przeboje, TOKFM, Antyradio). Kampania prasowa obejmuje natomiast dzienniki ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Dziennik Polska", "Metro" i prasa lokalna), tygodniki ("Newsweek Polska", "Przekrój", "Wprost", "Tele-Tydzień") oraz inserty do wybranych tytułów. Z kolei w internecie reklamy pojawią się w portalach Onet, Wirtualna Polska, Interia, Bankier, o2 oraz ponad 1600 mniejszych witrynach, a także oczywiście na stronie ING Banku Śląskiego www.ingbank.pl. Natomiast w oddziałach banku znajdą się plakaty, ulotki oraz wyklejki na witrynach.
Dołącz do dyskusji: ING promuje swoje kredyty hipoteczne