Impreza wiewiórek reklamuje pożyczkę bez wyrzeczeń w Banku BGŻ (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Bank BGŻ. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Initiative Warszawa i Performics.
W nowej kampanii Banku BGŻ znane z jego poprzednich reklam animowane wiewiórki bawią się w domu pod nieobecność właścicieli. Przekaz podkreśla przy tym najważniejsze zalety oferowanej przez bank pożyczki gotówkowej: oprocentowanie wynoszące 12 proc., brak opłaty za udzielenie, szeroki zakres ubezpieczeń i decyzja o przyznaniu kredytu wydawana od ręki.
- Jest to już szósta kampania z udziałem wiewiórek. Platforma komunikacyjna z ich udziałem przynosi bardzo dobre rezultaty. Znajomość komunikacji Banku BGŻ ciągle rośnie i osiąga jedne z najlepszych wyników w historii. Przekłada się to oczywiście na świadomość i wizerunek marki BGŻ - przekonuje Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej banku.
Nowa akcja reklamowa - zaplanowana do 6 października - obejmuje telewizję (5-, 15- i 30-sekundowe wersje spotu), internet (m.in. serwisy wideo), prasę (tytuły lokalne) oraz oddziały Banku BGŻ. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa, a komunikację w internecie wspiera agencja Performics.
Dołącz do dyskusji: Impreza wiewiórek reklamuje pożyczkę bez wyrzeczeń w Banku BGŻ (wideo)