Imiona z puszek i butelek Coca-Cola do obejrzenia na mobilnych ekranach
W ramach kampanii „Podziel się radością” Coca-Cola umożliwia konsumentom przesłanie o obejrzenie swoich imion na wielkoformatowych ekranach podróżujących po Polsce na ciężarówkach. Takie działania wymyślił i realizuje dom mediowy Starcom MediaVest.
W kampanii Coca-Coli biorą udział dwa ekrany LED-owe: o powierzchni 100 metrów kwadratowych (12,8 x 7,8 m) oraz 60 metrów kwadratowych (10 x 6 m). Aby wybrane imię pojawiło się na ekranie, należy skorzystać z prostej aplikacji SMS-owej, w której dostępne są trzy opcje: jedno, dwa lub trzy imiona/ksywki, które jednocześnie wyświetlą się na animowanych butelkach Coca-Coli. W odpowiedzi na wysłanego SMS-a otrzymuje się wiadomość zwrotną: „Jesteś
Zabawa jest elementem prowadzonej od początku maja kampanii Coca-Coli, w ramach której na etykietach butelek i puszkach tego napoju znajduje się 150 najpopularniejszych polskimch imiona i ksywek (zobacz to i przeczytaj więcej).
Mapę kolejnych miast wraz z datami pojawienia się TIR-ów z wyjątkowym outdoorem można znaleźć na stronie podzielsieradoscia.coca-cola.pl/Events. Za koncepcję i realizację działań - zaplanowanych na czerwiec i lipiec - odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest, a obsługą PR zajmuje się agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Imiona z puszek i butelek Coca-Cola do obejrzenia na mobilnych ekranach