SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Imago Public Relations wypromuje Park Wodny w Tychach

Imago Public Relations odpowiada za kompleksowe, zintegrowane działania komunikacyjne i promocyjne powstającego w Tychach wodnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego.

Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, działania w mediach społecznościowych oraz aktywności strategiczne i promocyjne, w tym przeprowadzenie konkursu na nazwę Parku Wodnego, opracowanie strategii cenowej oraz realizacje kampanii reklamowych w mediach.

Imago PR zwyciężyło w konkursie ofert.

Z ramienia Imago PR działania na rzecz Parku Wodnego koordynuje Marcin Wysocki, który jest jednocześnie rzecznikiem prasowym inwestycji. Agencja realizuje kontrakt wspólnie z partnerem biznesowym, firmą Business Consulting z Katowic.

Umowa została zawarta do lipca 2018 roku.

Park Wodny w Tychach ma zostać oddany do użytku w 2017 roku.

Dołącz do dyskusji: Imago Public Relations wypromuje Park Wodny w Tychach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl