Imago Public Relations wypromuje Park Wodny w Tychach
Imago Public Relations odpowiada za kompleksowe, zintegrowane działania komunikacyjne i promocyjne powstającego w Tychach wodnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego.
Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, działania w mediach społecznościowych oraz aktywności strategiczne i promocyjne, w tym przeprowadzenie konkursu na nazwę Parku Wodnego, opracowanie strategii cenowej oraz realizacje kampanii reklamowych w mediach.
Imago PR zwyciężyło w konkursie ofert.
Z ramienia Imago PR działania na rzecz Parku Wodnego koordynuje Marcin Wysocki, który jest jednocześnie rzecznikiem prasowym inwestycji. Agencja realizuje kontrakt wspólnie z partnerem biznesowym, firmą Business Consulting z Katowic.
Umowa została zawarta do lipca 2018 roku.
Park Wodny w Tychach ma zostać oddany do użytku w 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Imago Public Relations wypromuje Park Wodny w Tychach