SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HYPERmedia integruje e-marketing

Agencja Interaktywna HYPERmedia wdrożyła nowoczesny System Zarządzania Jakością

Dzięki niemu zaoferuje swoim klientom usługi zgodne z międzynarodowym standardem ISO 9001:2000. Wdrożenie procedur obejmuje całą aktywność biznesową firmy i stanowi nową kategorię usług wśród firm branży interaktywnej. Audit certyfikacyjny przeprowadziła firma Lloyd`s Register Quality Polska.

Dla Agencji wdrożenie ISO oznacza przede wszystkim optymalizację procesów biznesowych i możliwość "powielania recepty na sukces przy realizacji potrzeb klienta". ISO jest kluczem do realizacji koncepcji organizacji samouczącej się. Przepływ wiedzy i kompetencji między poszczególnymi działami agencji, wyciąganie wniosków oraz tworzenie swoistych drogowskazów na potrzeby przyszłych działań, to gwarancja wysokiej jakości świadczonych usług. Nasi klienci już niebawem dostrzegą istotne, pozytywne zmiany - mówi Sławomir Stępniewski, prezes Agencji HYPERmedia.

Procedury ISO systematyzują zasób wiedzy i pozwalają wykorzystywać jej pełen potencjał. Powtarzalność procedur podczas wykonywania projektów eliminuje błędy oraz weryfikuje skuteczność poszczególnych działań. W efekcie firma stale doskonali się i rozwija. Dodatkowym, istotnym wsparciem jest infrastruktura techniczna oraz software wspierający realizację idei zarządzania jakością.
Proces stworzenia i optymalizacji standardów zarządzania jakością trwał 8 miesięcy i objął swym zasięgiem całą organizację. Przemodelował ją również pod względem struktury. Wydzieliliśmy nowe działy: strategii, new business, multimedia, w tym e-reklamy, a także rozwoju produktów. Do tej pory bazą wyjściową do budowania oferty rynkowej był zakres usług w obszarze interactive. W przypadku Agencji HYPERmedia oferta END to END Solutions rozwijała się od strategii poprzez aplikacje, kreację on-line, kończąc obecnie na integracji. Wykonaliśmy duży krok do przodu - podkreśla Sławomir Stępniewski.
 
Certyfikat ISO został przyznany Agencji HYPERmedia przez Lloyd`s Register Quality Polska - jedną z najbardziej prestiżowych jednostek certyfikujących na świecie.
Procedury certyfikacji LRQA na całym świecie są takie same i zapewniają spójność procesu certyfikacji niezależnie od miejsca przeprowadzenia auditu. Istotny jest fakt, że certyfikat zachowuje swą ważność pod warunkiem stosowania systemu zarządzania jakością. Weryfikacja wdrożenia możliwa jest dzięki częstym wizytom przedstawicieli LRQA, którzy potwierdzają stosowanie procedur systemu - tłumaczy Barbara Zorn, auditor Lloyd`s Register Quality Polska.

- Odpowiedni dobór jednostki certyfikującej miał dla nas istotne znaczenie ze względu na obszary działania agencji, które wykraczają poza Polskę. Dzięki wydaniu certyfikatu przez LRQA wiele drzwi stoi przed nami otworem - podsumowuje Tomasz Toczewski, dyrektor generalny Agencji HYPERmedia, odpowiedzialny za proces wdrożenia systemu ISO.

System zarządzania jakością jest dla Agencji HYPERmedia jednym z etapów w realizacji nowej wizji firmy, którą jest ConnectionValue.

 - Budując od ponad 3 lat strategię END TO END SOLUTIONS w obszarze nowych mediów, zdobyliśmy wiedzę i doświadczenie, co obecnie owocuje możliwością zaoferowania klientom istotnej innowacji oraz przewagi nazwanej przez nas ConnectionValue. Łączy nas wspólny cel i pasja, tworzymy z klientem wspólny team, ponieważ kierujemy się tymi samymi celami. ConnectionValue jest wizją nowoczesną i ambitną, która wyznacza kierunek współczesnym kontaktom biznesowym - podkreśla prezes Sławomir Stępniewski.

Dołącz do dyskusji: HYPERmedia integruje e-marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl