SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Hugo" już na rynku

14 lipca pod hasłem "Dla pożeraczy przygód" ruszyła kampania reklamowa chrupek kukurydzianych dla dzieci "Hugo" - nowej marki The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Kampania ma charakter through-the-line, prowadzona jest przy wykorzystaniu narzędzi w zakresie ATL  i BTL, Internetu oraz public relations. Celem kampanii jest wprowadzenie marki na rynek i zachęcenie do zakupu produktu. Za kompleksową obsługę nowej marki "Hugo" oraz koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.

Na opakowaniach nowej marki "Hugo" wykorzystana została postać Hugo-bohatera gier komputerowych oraz lubianego przez dzieci programu emitowanego w Polsacie. Nowy produkt Hugo przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 7-12 lat, dostępny jest w 3 smakach: sera, pizzy i cebuli.

           

Celem kampanii ATL jest budowa świata Hugo, kształtowanie wizerunku marki oraz poinformowanie o promocji. Działania obejmą telewizję (TVP, Polsat, Cartoon Network, Fox Kids), prasę dziecięcą (m.in. Barbie, Disney i Ja, Kaczor Donald, Ciuchcia) i Internet. Oprócz tradycyjnych działań reklamowych
w kampanii wykorzystano popularny program dla dzieci "Hugo", przy pomocy którego promowana jest marka nowego produktu. Co niedzielę w trakcie emisji programu prowadzący przekazują zasady loterii promocyjnej prowadzonej w ramach kampanii chrupek "Hugo" oraz podają wyniki losowań, nagrodą jest m.in. udział w  programie "Hugo".

Koncepcję i scenariusz spotów i billboardów sponsorskich przygotowała agencja Peppermint. Za produkcję animacji 3D i billboardów odpowiada doświadczona w tym zakresie firma Entertainment & Licensing Management (ELM).

W ramach kampanii planowana jest również silna komunikacja za pośrednictwem strony internetowej Hugo przygotowywanej przez agencję Peppermint we współpracy z agencją marketingu mobilnego MobiJOY!

Kampanii towarzyszy ogólnopolska loteria promocyjna "Zdrapki", komunikowana na opakowaniach. Do opakowań wrzucane są zdrapki, na których pokazywane są dobre i złe postacie ze świata Hugo. Zdrapanie dobrej postaci umożliwia udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Do wygrania są: laptopy, gry Hugo, maskotki Hugo oraz udział w programie Hugo w Polsacie.

Do sklepów w całej Polsce dostarczone zostały materiały POS przygotowane przez agencję Peppermint  tj; standy, naklejki na podłogę, shelf linery, wobblery na półkę, shelf stoppery, owijki paletowe, hangery, krawaty na paczki.

Wprowadzenie nowej marki wspomagane jest również działaniami public relations w prasie handlowej i konsumenckiej.

Agencja Peppermint realizuje projekt w wyniku wygranego w styczniu przetargu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: "Hugo" już na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl