SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hotel 52” stracił widzów, ale będzie kolejna seria

Piąta seria serialu obyczajowego “Hotel 52” miała mniej widzów niż nadawana rok temu trzecia odsłona. Podczas nadawania produkcji Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i z reklam zarobił 19 mln zł. Jesienią stacja nada kolejny sezon.

Średnia oglądalność piątej edycji “Hotelu 52”, emitowanej w czwartki o 21.00 w okresie od 1 marca do 24 maja br., wyniosła 2,25 mln widzów, a udział stacji w grupie 4+ wyniósł 15,46 proc. zaś w grupie 16-49 - 16,09 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ubiegłego roku trzecia odsłona serialu gromadziła 2,66 mln widzów oraz miała odpowiednio 17,76 proc. i 19,23 proc. udziałów. To oznacza, że zanotowała spadek widowni o ponad 400 tys. osób.

„Hotel 52” dał Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, która emitowała w tym czasie końcówkę “Ojca Mateusza” i “Sprawę dla reportera” i miała 22,22 proc. udziału. Wiceliderem była stacja TVN (“W11”, “Kuchenne rewolucje”, 18,72 proc.). Czwarta była TVP2 (“Magia kłamstwa” i filmy fabularne; 8,17 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem była TVN, Polsat był drugi, TVP1 trzecia, a TVP2 - czwarta.

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 3239395 22,22% 14,97%
TVN 2730190 18,72% 20,42%
Polsat-Hotel 52 2254398 15,46% 16,09%
TVP2 1191634 8,17% 8,64%


Najchętniej oglądany odcinek piątej odsłony „Hotelu 52” śledziło 2,72 mln widzów. To był pierwszy odcinek piątej serii serialu, którego nadano 1 marca br. Tylko dwa epizody przekroczyły barierę 2,5 mln widzów.

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
01-03-2012 2724165 18,72% 20,39%
22-03-2012 2525474 17,31% 18,54%
19-04-2012 2387297 16,31% 16,42%
29-03-2012 2383715 15,55% 16,84%
12-04-2012 2369056 15,64% 16,48%


Piąta seria „Hotelu 52” miała najniższe wyniki oglądalności spośród wszystkich jego sezonów. Najwięcej, bo aż 3,08 mln widzów oglądało pierwszą odsłonę serialu. Jednak z sezonu na sezon oglądalność malała.

Sezon Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Pierwszy-wiosna 2010 3076769 20,79% 22,55%
Drugi-jesień 2010 2713602 18,27% 20,08%
Trzeci-wiosna 2011 2664995 17,76% 19,23%
Czwarty-jesień 2011 2639322 18,35% 18,74%
Piąty-wiosna 2012 2254398 15,46% 16,09%


W obecnym sezonie wpływy z reklam wyniosły 19 mln zł
i były podobne, jak w poprzednich dwóch sezonach. Najwyższe wpływy z reklam produkcja zanotowała przy drugiej serii (21 mln zł), a najniższe przy pierwszej (16 mln zł, dane cennikowe bez rabatów).

Polsat zdecydował, ze jesienią br. pokaże szósty sezon „Hotelu 52”. Zdjęcia do kolejnej transzy rozpoczną się najprawdopodobniej w połowie czerwca br. Obecnie trwają prace scenariuszowe.

Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” stracił widzów, ale będzie kolejna seria

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
interpalm
Od lat oglądam Kiepskich, uwielbiam też Hotel - dwa najfajniejsze seriale w Polsacie. Przyda się pod tym kątem patrząc telewizja mobilna, bo nie zawsze bywam w zasięgu telewizora gdy są emisje, czasem będzie coś można w podróży zobaczyć :)
0 0
odpowiedź
User
JULEK
JUZ DZISIAJ NOWA KOMEDIA MACHULSKIEGO W TVP1:

http://www.youtube.com/watch?v=ch2gH8fGXQg&feature=relmfu
0 0
odpowiedź