„Hotel 52” przegrywa z „Ojcem Mateuszem”
Trzy pierwsze odcinki trzeciego sezonu serialu „Hotel 52” zgromadziły średnio 2,61 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje drugą pozycję na rynku.
„Hotel 52” notuje 16,74 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,7 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To znacznie mniej niż prze rokiem - trzy pierwsze odcinki pierwszego sezonu zobaczyło bowiem 3,4 mln osób, zapewniając Polsatowi 22,66 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 23,71 proc. udziału w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Data | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
24-02-2011 | 2670123 | 16,65% | 18,09% |
03-03-2011 | 2671072 | 17,23% | 20,20% |
10-03-2011 | 2484508 | 16,35% | 17,74% |
średnio | 2608568 | 16,74% | 18,69% |
rok temu | 3421309 | 22,66% | 23,71% |
Stacja podczas emisji „Hotelu 52” ma drugą pozycję na rynku. Liderem z 4 mln widzów i 25,75 proc. udziału w rynku jest TVP 1 nadająca „Ojca Mateusza” oraz "Sprawę dla reportera". Słabsze wyniki notują TVN i TVP 2.
Kanał | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
TVP1 | 4002669 | 25,75% | 19,01% |
POLSAT | 2608568 | 16,74% | 18,69% |
TVN | 2249569 | 14,47% | 14,50% |
TVP2 | 1365550 | 8,79% | 10,21% |
Serial chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby legitymujące się wykształceniem podstawowym i wyższym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 35,80% | 74 |
Kobiety | 64,20% | 124 | |
Wiek | 4-9 | 2,34% | 39 |
10-15 | 3,87% | 57 | |
16 - 19 | 3,91% | 70 | |
20 - 24 | 5,19% | 66 | |
25 - 29 | 8,06% | 91 | |
30 - 34 | 8,99% | 109 | |
35 - 39 | 8,86% | 120 | |
40 - 44 | 5,80% | 90 | |
45 - 49 | 8,08% | 118 | |
50 - 54 | 13,25% | 165 | |
55 - 59 | 8,35% | 108 | |
60+ | 23,30% | 115 | |
Wlk. miasta | Wieś | 35,60% | 91 |
< 50 tys. | 24,80% | 103 | |
50-100 tys. | 9,98% | 116 | |
100-200 tys. | 9,45% | 117 | |
> 200 tys. | 20,17% | 100 | |
Zawód | Top management | 10,33% | 119 |
Pracownicy średniego szczebla | 16,57% | 110 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,29% | 107 | |
Emeryci | 31,37% | 122 | |
Inni | 20,44% | 67 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 48,74% | 108 |
Średnie | 30,92% | 105 | |
Wyższe | 14,13% | 112 | |
Inne | 6,21% | 49 |
„Hotel 52” to opowieść o Natalii Lipskiej (w tej roli Laura Samojłowicz), młodej i spontanicznej dziewczynie, która nieoczekiwanie zostaje właścicielką luksusowego hotelu. Jego menedżerką jest Iwona (Magdalena Cielecka), wieloletnia kochanka ojca Natalii. Za produkcję odpowiada Akson Studio.
Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” przegrywa z „Ojcem Mateuszem”