Hochland po decyzji KER zmienił reklamy z Anną Guzik (wideo)
Firma Hochland po tym, jak Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama serków, w której występuje Anna Guzik wprowadza widzów w błąd, zmodyfikował spot usuwając z niego niektóre elementy.
KER zajmowała się zaskarżoną reklamą tv serów Hochland, w której Anna Guzik podkreśla, że są produkowane wyłącznie z naturalnych składników, nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników. Tymczasem skarżący reklamę zwrócił uwagę, że w składzie sera Hochland z szynką jest konserwant E250, a także szkodliwe sole emulgujące E452, E339 (fosforany), E331 oraz sztuczny aromat.
KER uznała - biorąc pod uwagę, że spot odnosi się do całego spektrum serów marki Hochland, a nie tylko do tych serów, które nie zawierają konserwantów i barwników - że przekaz reklamowy nadużywa zaufania odbiorców i wprowadza ich w błąd co do właściwości promowanych produktów. Zaleciła również modyfikację spotu.
Firma zastosowała się do tych zaleceń - w reklamie zostały usunięte dwie sceny: w której aktorka mówi, że serki są bez konserwantów i sztucznych barwników oraz ta w której, skreśla ona konserwanty z listy.
Dołącz do dyskusji: Hochland po decyzji KER zmienił reklamy z Anną Guzik (wideo)