Heyah reklamuje oferty dla Ukraińców
Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile) prowadzi kampanię reklamową skierowaną do Ukraińców mieszkających w Polsce. Komunikację przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R oraz Mindshare.
Kampania Heyah jest skierowana do Ukraińców i promuje dwie oferty. Pierwsza z nich to „Tańsze połączenia na Ukrainę do wszystkich sieci”, w ramach której za połączenia na Ukrainę zamiast dotychczasowych 28 gr za minutę klient płaci jedynie 9 gr. Oferta będzie dostępna do końca marca 2020 r. i obejmuje zarówno klientów, którzy włączą ofertę po wdrożeniu niższej stawki, jak i tych, którzy włączyli ofertę przed dniem wdrożenia.
W ramach drugiej oferty, przygotowanej z okazji kampanii na 15. urodziny Heyah, każdy nowy i obecny klient Heyah może jednorazowo włączyć darmowe 15 GB na 30 dni (należy wysłać SMS o treści TAK na 80404). Promocja obowiązuje do października 2019 r.
Oferty promują spoty reklamowe w języku ukraińskim, emitowane na YouTube do końca września.
Działania reklamowe uzupełniają nośniki OOH (digital, large format, transit – pociągi i autobusy), prasa oraz online (YT TrueView, display banners).
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzi VMLY&R, która przygotowała też spoty do tej akcji.
Dołącz do dyskusji: Heyah reklamuje oferty dla Ukraińców