"Heyah.pl" w kawiarenkach
Zakrojona na szeroką skalę kampania Heyah.pl, znana powszechnie jako "czerwona łapa" wykorzystuje również niekonwencjonalne sposoby dotarcia do klienta, jakimi są kawiarenki internetowe w sieci ARBOmedia Polska
"W drugiej części kampanii planowana jest dodatkowo nowa, interaktywna forma reklamy, która powinna zaciekawić grupę celową. Kawiarenki internetowe są doskonałym miejscem do przeprowadzania tego typu kampanii i dają olbrzymie możliwości w kreowaniu niestandardowego przekazu reklamowego" - mówi Ewelina Dworak z OMD Digital.
"Kampania ta jest pionierska z dwóch powodów - po pierwsze nikt do tej pory nie zdecydował się użyć wygaszaczy ekranów do działań reklamowych na tak dużą skalę, a po drugie do uruchomienia i administrowania kampanii użyliśmy naszego oprogramowania DESKTOP AdMAX, które umożliwia przeprowadzanie kampanii reklamowych na monitorach komputerów rozsianych w 107 miastach naszej sieci"- mówi Konrad Spoczyński, sales executive ARBOmedia.
C@fe Baner - ogólnopolska sieć kawiarenek internetowych, obecna w 107 miastach, w 237 kawiarenkach internetowych, wykorzystująca plastikowe ramki umieszczone na monitorach wraz z działaniami desktop marketingowymi.
Inne
Dołącz do dyskusji: "Heyah.pl" w kawiarenkach