Herod w Superstacji
Ryszard Herod został Dyrektorem Biura Reklamy plotkarskiej telewizji "Superstacja".
Jednocześnie będzie dalej pracował na tym samym stanowisku w TV Biznes.
- Oba stanowiska połączą wspólne niebawem prezentacje i negocjacje z domami mediowymi odnośnie współpracy na 2007 rok oraz hasło przewodnie, czyli koncepcja wytworzenia atrakcyjnej alternatywy dla reklamodawców, zwłaszcza kanałów takich jak TVN24, czy TVPinfo (już niebawem). Będziemy docierać dużo dokładniej i skuteczniej do obu diametralnie różnych targetów stacji TV Biznes i Superstacji. Ponadto sprzedawać je będziemy zdecydowanie taniej niż szalejąca cenowo konkurencja. Każdy zapewne doskonale rozumie, że treść i formaty oferowane przez obie stacje, nie mogą znajdować się na jednej częstotliwości nadawczej. Dlatego ani TVN24, ani też TVPinfo w niedalekiej przyszłości nie powinno nikogo przekonywać. Zwłaszcza reklamodawców, ponieważ im bardziej telewizja stara się być dla wszystkich, co oczywiście kusi w związku z rosnącym SHR%, tym bardziej staje się ona telewizją kierowaną do nikogo, co powinno wiązać się z kolei z odpływem niektórych budżetów reklamowych - mówi nam Ryszard Herod.
- W przypadku stacji, których sprzedażą właśnie się zająłem, takie ryzyko nie zachodzi. Zawsze będą one bezwzględnie kierowane do swoich ściśle określonych targetów, które bardzo łatwo każdy może sobie wyobrazić i scharakteryzować. Oba targety są ponadto niezwykle atrakcyjne dla reklamodawców - dodaje Herod.
Ostatnio pracował na identycznym stanowisku w TV Puls.
Dołącz do dyskusji: Herod w Superstacji