Harnaś - wiosenna pobudka
Nowa kampania reklamowa marki Harnaś
W piątek, 23 kwietnia, ruszyła druga tej wiosny telewizyjna kampania reklamowa piwa HARNAŚ, najmłodszego produktu w portfolio grupy Carlsberg Okocim.
Konsekwentnie, tak jak w przypadku dotychczasowych działań, celem wiosennej kampanii jest budowa wizerunku marki HARNAŚ. Jej trzon stanowi nowy 30-sekundowy spot reklamowy pt. "Harnaś wita wiosnę". Premiera filmu poprzedzona była kilkunastodniową emisją 10-sekundowego teasera, w którym w roli głównej wystąpił, wyrwany terkotem budzika z zimowego snu, niedźwiedź.
W nowym spocie wykorzystano ponownie motyw muzyczny z "Janosika" Jerzego Passendorfera, kojarzony z marką od momentu pojawienia się HARNASIA na rynku. Film "Harnaś wita wiosnę" emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, Polsatu i TVN-u.
Kreacja: agencja Red8 Communications Group
Realizacja: Graffiti Film Sp. Z o.o.
Zakup mediów: Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Harnaś - wiosenna pobudka