Hallmark Channel promuje kryminalne wieczory
Od 12 marca Hallmark Channel rozpocznie szerokie działaniapromujące cykl wieczorów kryminalnych, które realizowane będą podhasłem: "Mamy Punkt krytyczny. To czego potrzebujemy to Ty!".
W ramach cyklu począwszy od 16 marca od poniedziałku do czwartkustacja emitować będzie drugi sezon serialu "CSI: Kryminalne ZagadkiLas Vegas", pierwszy sezon "Punktu krytycznego" oraz trzecia serięprodukcji "Prawo i porządek: Sekcja specjalna".
Kampania reklamowa kryminalnych wieczorów obejmie prasę ("TeleTydzień", "Teleświat", "To & Owo", "Gazeta Telewizyjna" i"Kropka TV", "Pani Domu" i "Olivii"), stacje radiowe (EskaWarszawa, Hit Fm Trójmiasto i RMF Maxx w Krakowie) i kanałytematyczne. Działania prowadzone będą też na portalunasza-klasa.pl, którego użytkownicy, znajdujący się w grupiedocelowej kanału Hallmark, będą mieli szansę zagrania w oryginalnągrę kryminalną. Spoty reklamowe emitowane będą również w sieciMultikino i Silver Screen w Warszawie, Trójmieście i Krakowie, a naulicach tych miast pokażą się citylighty. Na stroniepl.hallmarkchannel.tv zostanie też utworzona specjalna podstronadedykowana kryminalnym wieczorom.
Działania reklamowe zostały wsparte działaniami publicrelations, skierowanymi bezpośrednio do dziennikarzy i konsumentów.Dziennikarze zostali zaproszeni do wzięcia udziału w specjalnieprzygotowanej psychozabawie, której zadaniem jest sprawdzeniepoziomu ich stresu. Ogólne wyniki testów wraz z analizą psychologazostaną rozesłane do uczestników zabawy i do mediów.
Widzowie kanału Hallmark będą mogli wziąć udział w oryginalnymkonkursie, który opublikowany zostanie na łamach tygodnikatelewizyjnego "Kropka TV". Idea konkursu oparta jest nawykorzystaniu portretu pamięciowego - jednego z narzędzi pracydetektywa.
Kreacje zostały przygotowane w Londynie, media zakupił Starcom.Autorem i koordynatorem działań PR jest Mmd Corporate, PublicAffairs & Public Relations Consultants Poland.
Kampania potrwa do 31 marca.
Dołącz do dyskusji: Hallmark Channel promuje kryminalne wieczory