H&M w nowej kampanii dziękuje młodym za to, że są sobą
H&M w nowej kampanii reklamowej "Dziękujemy, że jesteście sobą” oddaje głos młodemu pokoleniu, celebruje ich wrażliwość i wartości.
Do udziału w kampanii „Dziękujemy, że jesteście sobą” H&M zaprosił osobowości reprezentujące młode pokolenie. W akcji bierze udział para influencerów Kacper Porębski i Piotr Charaziński, Paulina Neznal promująca ciałopozytywność, Krysia Piątkowska - twórczyni inicjatywy „naUmyśle" poświęconej zdrowiu psychicznemu, artysta Krystian Piórkowski oraz Martyna Białowąs, wicemistrzyni Polski w akrobatyce powietrznej.
Paulina Neznal fot. Michaela Metesova
Kacper Porębski i Piotr Charaziński fot. Michaela Metesova
Krystian Piórkowski fot. Michaela Metesova
Krysia Piątkowska fot. Michaela Metesova
Martyna Białowąs fot. Michaela Metesova
Jak opisuje H&M, "kampania +Dziękujemy, że jesteście sobą+ to osobiste historie i opowieść o wartościach, dla których powinniśmy znaleźć jak najwięcej miejsca w naszym codziennym życiu. To głos generacji Z i zaproszenie do ich świata - świata, w którym każdy może być sobą".
Kampania obejmuje internet i media społecznościowe.
Za koncepcję, kreację i produkcję kampanii odpowiadają agencje Outrage i sidorowicz.co
Za reżyserię filmów odpowiada Tala Dołgowska. Bohaterów i bohaterki sfotografowała Michaela Metesová. Za produkcję filmową fotograficzną odpowiada Baltik Studio.
Dołącz do dyskusji: H&M w nowej kampanii dziękuje młodym za to, że są sobą