Good One uruchamia agencję interaktywną BloomNet
Grupa Good One stworzyła własną agencję interaktywną BloomNet. Nowy podmiot oferuje kompleksowe działania wizerunkowe w internecie.
W ofercie agencji BloomNet – uruchomionej właśnie przez Good One Group – znajdują się tworzenie serwisów www, prowadzenie kampanii e-marketingowych, przygotowywanie identyfikacji wizualnej marek, działania marketingu szeptanego i wirusowego, a także marketing w wyszukiwarkach (SEM i SEO). Nowy podmiot pracuje już dla firm takich jak Sofitel Victoria Warszawa, Shoei, Roche Diagnostics, Stowarzyszenie Polskie Rynki Hurtowe i Wyborca.pl.
Agencją zarządzają współwłaściciele Good One Group: Kamil Mazuruk kieruje działaniami new business, a Łukasz Dudko – IT. Nowa firma zatrudnia obecnie dziewięć osób i ma dwa polskie oddziały: w Warszawie i Olsztynie, a ponadto ma reprezentujące ją biura we Włoszech, Wielkiej Brytanii i na Cyprze.
Dołącz do dyskusji: Good One uruchamia agencję interaktywną BloomNet