Glamour umacnia swoją pozycję
Czytelnictwo magazynu systematycznie wzrasta
Polskie badanie czytelnictwa "PBC General", przeprowadzone przez SMG/KRC Poland Media, potwierdzają sukces GLAMOUR (G+J Polska) na polskim rynku. Z badań tych wynika, że czytelnictwo magazynu systematycznie wzrasta.
W segmencie luksusowych miesięczników kobiecych (pod względem czytelnictwa wśród kobiet), GLAMOUR uplasował się na drugiej pozycji, osiągając wskaźnik 2,7 proc. (PBC General, SMG/KRC Poland Media, COW, kwiecień-lipiec 2003, n=6 151, kobiety).
Średnie czytelnictwo w całej populacji za ten sam okres wyniosło 1,6 proc. (PBC General, SMG/KRC Poland Media, COW, kwiecień-lipiec 2003, n=12 008, cała populacja). Najnowsze badania, przeprowadzone w lipcu wskazują, że systematycznie przybywa czytelników GLAMOUR, który umacnia swoją wysoką pozycję na tle konkurencji. Potwierdzają to ostatnie wyniki czytelnictwa za miesiąc lipiec:
Tak doskonałe wyniki czytelnictwa zdecydowanie umocniły GLAMOUR na wysokiej drugiej pozycji tylko za "Twoim Stylem", pozostawiając w tyle inne znane marki, jak: "Cosmopolitan", "Elle", "Viva!Uroda", "Pani", "Marie Claire" i "Zwierciadło".
- "GLAMOUR , już w pierwszym miesiącu pojawienia się na polskim rynku, osiągnął rekord sprzedaży i konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku. Jestem przekonany, że GLAMOUR stale będzie zdobywał nowych wiernych czytelników i partnerów reklamowych, z którymi będziemy dzielić się kolejnymi wspólnymi sukcesami - powiedział Oliver Voigt, prezes G+J Polska.
G+J
Dołącz do dyskusji: Glamour umacnia swoją pozycję