Gingers ma własną stronę internetową
Kontynuacja działań marketingowych dla marki Browaru Belgia
Na początku maja wystartowała strona internetowa piwa Gingers. Jest to nowy element w kampanii "Grzeczne dziewczynki" rozpoczętej wczesną wiosną. Główne hasło na www.gingers.pl to "Gingers Mega Bottle House Party".
- Postanowiliśmy stworzyć specjalne internetowe miejsce zabawy, gdyż ponad 80 procent osób z naszej grupy docelowej korzysta z internetu jako źródła rozrywki - mówi Dirk Aarts, dyrektor ds. marketingu w Browarze Belgia. - Na www.gingers.pl nasi konsumenci mogą znaleźć imprezowe elementy - m.in. dobrą muzykę, quizy i interesujący konkurs.
Strona internetowa Gingers składa się z czterech głównych podstron: "Best photo party", Quiz, Komiks i Gra. "Best photo party" to sekcja, w której internauci dodają i głosują na najlepsze zdjęcia z imprez. Autor najlepszego wygra pod koniec lata cenną nagrodę.
Oryginalnym elementem strony, po raz pierwszy stworzonym przez polskich programistów, jest gra w bilard. Bilard zawiera różne opcje takie jak możliwość gry na czas, możliwość gry z komputerem, z innym internautą czy choćby takie detale jak wybór koloru sukna na stole.
Strona www.gingers.pl jest reklamowana w internecie w portalach: onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, na stronach rozrywkowych takich jak: pora.pl, aktivist.pl, clubzone.pl, oraz pod innymi popularnymi adresami m.in. przekroj.pl. uroda.pl. adriatyk.pl, travelplanet.pl, filmweb.pl, kobiety.pl, zw.com.pl.
Strona została stworzona przez Adama Jankowskiego i Wojciecha Szymczyka z agencji TBWA. Media zakupił Click Ad.
Dołącz do dyskusji: Gingers ma własną stronę internetową