„Gala” reklamuje się jako dwutygodnik (wideo)
W telewizji ruszyła druga odsłona kampanii reklamującej zmiany w magazynie „Gala” (G+J Polska). Akcję przygotowały agencja Innovations Crazy Mouse i dom mediowy Starcom.
Kampania „Gali” podkreśla przeobrażenie tego czasopisma, które od II połowie kwietnia ukazuje się co dwa tygodnie, będąc przy tym grubszym i atrakcyjniejszym wizualnie. Kreacja reklamowa pokazuje krótką podróż przez wirtualne miasto zbudowane z rozłożonych numerów „Gali”, eksponując poszczególne rozkładówki.
>>> „Gala” została odświeżona i stała się dwutygodnikiem
>>> 120 tys. egz. – taką sprzedaż notuje dwutygodnik „Gala”
W ramach akcji 15-sekundowy spot od 15 maja jest emitowany w stacjach TVP, TVN, TVN Style oraz kanałach z pakietu At Media. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja Innovations Crazy Mouse, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Gala” reklamuje się jako dwutygodnik (wideo)