SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gala” reklamuje się jako dwutygodnik (wideo)

W telewizji ruszyła druga odsłona kampanii reklamującej zmiany w magazynie „Gala” (G+J Polska). Akcję przygotowały agencja Innovations Crazy Mouse i dom mediowy Starcom.

Kampania „Gali” podkreśla przeobrażenie tego czasopisma, które od II połowie kwietnia ukazuje się co dwa tygodnie, będąc przy tym grubszym i atrakcyjniejszym wizualnie. Kreacja reklamowa pokazuje krótką podróż przez wirtualne miasto zbudowane z rozłożonych numerów „Gali”, eksponując poszczególne rozkładówki.

>>> „Gala” została odświeżona i stała się dwutygodnikiem




>>> 120 tys. egz. – taką sprzedaż notuje dwutygodnik „Gala”

W ramach akcji 15-sekundowy spot od 15 maja jest emitowany w stacjach TVP, TVN, TVN Style oraz kanałach z pakietu At Media. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja Innovations Crazy Mouse, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Gala” reklamuje się jako dwutygodnik (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AlboAlbo
spoty w TVP, TVN, TVN Style ...Ile to kosztuje? A może więcej zapłacić dziennikarzom i dawać ciekawsze teksty, toto ludzie będą to kupować jak pierwsze wydania, kiedy było tam nawet co przeczytać, a nie spisywanki z internetu przerabiane po 100 razy.
odpowiedź