Flywheel tworzy dział digital media, na czele Ewa Gruczek-Rozwadowska
W agencji PR Flywheel powstał dział digital media, którym kieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska. Do zespołu dołączyła także Karina Dudzińska. Nowe specjalistki przeszły z firmy Digital Kingdom.
W nowo utworzonym dziele realizowane będą działania z obszarów social media, digital advertising, content marketing, influencer marketing oraz creative design.
Zespół tworzyć będą Ewa Gruczek-Rozwadowska, head of digital i Karina Dudzińska, creative project leader. Obie przeszły z Digital Kingdom. Jako team współpracują razem od ponad trzech lat.
- Prowadzenie komunikacji spójnej dla możliwie największej liczby kanałów stanowi jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii. Działania PR-owe i digitalowe to obszary, które wzajemnie na siebie oddziałują i są od siebie zależne. Dlatego też, chcąc zapewnić klientom kompleksową obsługę, zdecydowaliśmy się powiększyć nasz zespół o specjalistów w dziedzinie nowych mediów - komentuje Iwona Cieśla, współzałożycielka agencji Flywheel.
Ewa Gruczek-Rozwadowska przez ostatnie cztery lata koordynowała kampanie dla kluczowych marek w portfolio agencji Digital Kingdom m.in. Showmax, Rimmel, Yves Rocher, Dr. Martens, Malibu i Hortex.
Karina Dudzińska była odpowiedzialna za koncepcje kreatywne dla takich marek jak Rimmel, Showmax, Cat Footwear, Mobile Vikings i Czwórka Polskie Radio.
Flywheel działa od 2011 r. i specjalizuje się w branży farmaceutycznej oraz mediowej. Zespół agencji odpowiedzialny był za komunikację programową dla kanałów z Grupy Discovery Networks (Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, DTX, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life, Metro). Odpowiadała też za PR programowy platformy Showmax, z którą współpracowała przy takich projektach jak "SNL Polska", "Ucho Prezesa" czy serialu "Rojst".
Dołącz do dyskusji: Flywheel tworzy dział digital media, na czele Ewa Gruczek-Rozwadowska