Facebook z nową stroną główną. Będzie bardziej przyjazna reklamom
Facebook testuje nowy wygląd głównej strony, który umożliwia przewijanie aktualności niezależnie od pozostałych treści.
W ramach testowanego przez Facebooka interfejsu, kolumny boczne z zakładkami i reklamami oraz górny pasek nawigacyjny są zawsze widoczne.
To wyraźny ukłon w stronę reklamodawców, gdyż ich reklamy będą o wiele dłużej widoczne dla użytkowników. To może zwiększyć liczbę kliknięć, ale również wartość przestrzeni reklamowej na Facebooku, tym samym generując wyższy przychód dla samego portalu.
Ze zmiany, o ile wejdzie ona w życie, zadowoleni powinni być także deweloperzy - ich zakładki w lewej kolumnie również będą dłużej widoczne, co może przełożyć się na częstsze korzystanie użytkowników z gier i aplikacji.
Z kolei dla samych członków społeczności nowy wygląd będzie oznaczał łatwiejszy i szybszy dostęp do najnowszych aktualności, zdjęć, czy też ustawień konta i prywatności.
Dołącz do dyskusji: Facebook z nową stroną główną. Będzie bardziej przyjazna reklamom