Ewa Kucharska: z Bridge2Fun do Artegence
Od początku kwietnia Ewa Kucharska pracuje jako art director w agencji marketingu zintegrowanego Artegence. Wcześniej była związana m.in. z agencjami Bridge2Fun, GPD Agency, Fresh Brand Design i Wide Open.
Poprzednio przez prawie rok Ewa Kucharska była art directorem w Bridge2Fun, a przedtem przez pół roku pełniła taką funkcję w GPD Agency. Wcześniej pracowała m.in. w działach kreacji agencji Fresh Brand Design i Wide Open.
Z branżą reklamową jest związana od ośmiu lat. Zajmowała się głównie komunikacją ATL-ową i internetową, przygotowywała m.in. animacje i działania brandingowe. Współtworzyła projekty dla takich marek jak T-Mobile, Electronic Beats, 4FunTV, Onet, Lisner, Zott, Tyskie, Raiffeisen Polbank i Volkswagen.
Ewa Kucharska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach.
To kolejna nowa osoba w dziale kreacji Artegence - w marcu dołączyli do niego Adam Zdeb (poprzednio pracował w GPD Agency) i Agata Palmowska (poprzednio w Isobar Polska). Z kolei dyrektorem współzarządzającym i członkiem zarządu agencji został Łukasz Szmel.
Dołącz do dyskusji: Ewa Kucharska: z Bridge2Fun do Artegence