Enea chce zbadać efektywność swoich działań sponsoringowych
Spółka Enea SA, dostawca energii elektrycznej planuje zatrudnić agencję badawczą, która na jej zlecenie zajmie się monitoringiem efektywności działań sponsoringowych - zarówno dotychczasowych, jak i obecnie prowadzonych.

Co roku Enea angażuje się w sponsoring od 25 do 35 projektów. Są to zarówno inicjatywy ogólnopolskie (8-12 projektów), jak i celowe, obejmujące tereny, na których firma prowadzi działalność w zakresie dystrybucji energii.
Spółka chce nawiązać współpracę z agencją badawczą, która zajmie się dla niej comiesięczną analizą tego, jak m.in. aktywne w obszarze sponsoringu są inne, konkurencyjne firmy z sektora energetycznego, jak eksponowana jest w takim kontekście marka Enea oraz jaki jest ekwiwalent reklamowy czyli wartość mediowa marki dzięki sponsoringowi.
Wybrana agencja badawcza będzie pracować dla Enei do końca 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Enea chce zbadać efektywność swoich działań sponsoringowych