EM Lab będzie promować Samsung w ramach Reebok Fitness Heroes kampania
Agencja EM Lab będzie realizować działania promujące markę Samsung podczas eventów z cyklu Reebok Fitness Heroes. Firma pozyskała to zlecenie w przetargu.
Samsung jest partnerem cyklu 24 z 30 eventów Reebok Fitness Heroes, mających charakter sportowy i obejmujących takie dyscypliny jak crossfit, taniec i joga (zobacz szczegóły).
Podczas imprez zaplanowanych od 1 czerwca i do 17 sierpnia (w kurortach nadmorskich i mniejszych miejscowościach na jeden dzień, a w większych miastach na dwa dni) Samsung w swojej strefie promować będzie m.in. smartfon Samsung Galaxy S4 wraz z aplikacjami i akcesoriami przeznaczonymi dla sportowców, które pomagają w codziennych treningach i ćwiczeniach fitnessowych. Eventom będą towarzyszyć działania ambientowe. W dużych i średnich miastach obejmą one nośniki takie jak naklejki w szatniach i na lustrach zapraszające na event w danym mieście oraz spoty na ekranach TV w klubach fitness zrzeszonych w sieci Benefit System. Natomiast w kurortach nadmorskich będą to nośniki mobilne, takie jak tablice wejściowe na plaże oraz airwalle na wjazdach i w centrach kurortów.
Dołącz do dyskusji: EM Lab będzie promować Samsung w ramach Reebok Fitness Heroes kampania