Edukacyjna kampania Scholla w prasie i TV
Agencja Pegasus Public Relations od kwietnia br. realizuje kampanię Public Relations na rzecz firmy SSL Healthcare
Reprezentanci SSL Healthcare wzięli udział w realizowanym na żywo programie TVP 2 "Pytanie na śniadanie", oglądanym głównie przez kobiety - grupę docelową marki Scholl. Występując w roli ekspertów, omówili na antenie problematykę kompleksowej pielęgnacji stóp, zaprezentowali kremy, dezodoranty oraz "idealne buty" Scholl. Telewizja stara się unikać rekomendowania produktów na antenie żeby nie zostać posądzonym o kryptoreklamę, jednak dziennikarze programu "Pytanie na śniadanie" potraktowali informacje o produktach jako obiektywną informację prasową i Scholl jako niezależny ekspert prezentował się przed telewidzami przez blisko godzinę. Udało się tego dokonać przy współudziale Agencji Pegasus Public Relations - informuje nadawca.
"Uczestnictwo w programie dało nam możliwość dotarcia w jednej chwili do 2 milionów widzów z obiektywną informacją o naszych produktach. Program telewizyjny urozmaicił również kampanię edukacyjną już realizowaną przez Agencję w prasie o element interaktywny - rozmowy na żywo z telewidzami programu", powiedział Krzysztof Czarnocki, Product Manager SSL Healthcare.
Scholl jest producentem znanych na całym świecie wysokiej jakości kosmetyków do pielęgnacji stóp, a także leczniczych butów. Firma istnieje od 1904 roku. Obecna jest dzisiaj w 52 krajach na całym świecie. Jako lider, Scholl posiada 41% wartościowego udziału w rynku kosmetyków do pielęgnacji stóp w Polsce.
Inne
Dołącz do dyskusji: Edukacyjna kampania Scholla w prasie i TV