Dzieci w roli dorosłych reklamują Osiedle Cytrusowe i Nowy Horyzont od Euro Styl (wideo)
Trójmiejski deweloper Euro Styl rozpoczął kampanię promującą Osiedle Cytrusowe oraz Osiedle Nowy Horyzont. Za realizację spotu reklamowego odpowiedzialny był dom produkcyjny Garage 58.

Spot reklamowy “Poważna sprawa” zrealizowano z dużym przymrużeniem oka, dlatego zaangażowano do niego dzieci. Firma chciała w ten sposób zaszczepić w odbiorcach odrobinę dziecięcej radości i przekonać ich, że zakup nowego mieszkania może się kojarzyć z dobrą zabawą i ekscytacją, mimo, że jest niezwykle poważną sprawą.
Za produkcję reklamy odpowiadał dom produkcyjny Garage 58.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Dzieci w roli dorosłych reklamują Osiedle Cytrusowe i Nowy Horyzont od Euro Styl (wideo)