SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki poradnikowe tracą czytelników. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 302 133 egz. i w porównaniu do kwietnia 2013 roku zmalała o 14,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,85 proc. do 236 722 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 155 384 egz., po spadku o 19,58 proc.

Za podium uplasował znalazł się „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 140 116 egz., po spadku w skali roku o 20,83 proc. - największym w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

404 975

302 133

302 133

461 500

354 558

354 510

Tina

368 253

236 722

236 722

426 562

284 699

284 699

Pani Domu

243 504

155 475

155 384

269 233

193 313

193 222

Naj

219 940

140 116

140 116

282 404

176 979

176 979


Również i w porównaniu do marca 2014 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 15,98 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

404 975

302 133

302 133

402 000

320 542

320 542

Tina

368 253

236 722

236 722

372 301

268 646

268 646

Pani Domu

243 504

155 475

155 384

253 210

185 023

184 932

Naj

219 940

140 116

140 116

224 871

163 825

163 825


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe tracą czytelników. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl