Dwutygodniki poradnikowe tracą czytelników. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 302 133 egz. i w porównaniu do kwietnia 2013 roku zmalała o 14,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,85 proc. do 236 722 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 155 384 egz., po spadku o 19,58 proc.
Za podium uplasował znalazł się „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 140 116 egz., po spadku w skali roku o 20,83 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
404 975 |
302 133 |
302 133 |
461 500 |
354 558 |
354 510 |
Tina |
368 253 |
236 722 |
236 722 |
426 562 |
284 699 |
284 699 |
Pani Domu |
243 504 |
155 475 |
155 384 |
269 233 |
193 313 |
193 222 |
Naj |
219 940 |
140 116 |
140 116 |
282 404 |
176 979 |
176 979 |
Również i w porównaniu do marca 2014 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 15,98 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
404 975 |
302 133 |
302 133 |
402 000 |
320 542 |
320 542 |
Tina |
368 253 |
236 722 |
236 722 |
372 301 |
268 646 |
268 646 |
Pani Domu |
243 504 |
155 475 |
155 384 |
253 210 |
185 023 |
184 932 |
Naj |
219 940 |
140 116 |
140 116 |
224 871 |
163 825 |
163 825 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe tracą czytelników. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana