SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek Radia Maryja i Jedynki. W górę Trójka i TOK FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od czerwca do sierpnia br. należała do RMF FM. Duży spadek w badanym okresie zanotowały Radia Maryja, Jedynka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od czerwca do sierpnia 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,7 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,92 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,7 proc., po spadku o 10,46 proc. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,7 proc., po spadku o 11,01 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,7 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 5,48 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,4 proc. (bez zmian w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.).

Najwięcej straciło Radio Maryja, które zajęło miejsce szóste. Stacja odnotowała spadek udziału o 18,18 proc. do poziomu 1,8 proc.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

czerwiec 2010 : sierpień 2010

czerwiec 2011 : sierpień 2011

czerwiec 2012 : sierpień 2012

czerwiec 2013 : sierpień 2013

czerwiec 2014 : sierpień 2014

czerwiec 2015 : sierpień 2015

RMF FM

27,8%

25,9%

25,1%

25,0%

24,0%

24,7%

Radio Zet

16,1%

16,4%

15,2%

14,4%

15,3%

13,7%

Jedynka

12,6%

11,7%

12,6%

11,0%

10,9%

9,7%

Trójka

6,8%

8,0%

8,7%

7,0%

7,3%

7,7%

VOX

1,4%

1,7%

1,9%

1,5%

3,4%

3,4%

Radio Maryja

1,7%

2,1%

2,3%

2,0%

2,2%

1,8%

TOK FM

1,3%

1,2%

1,1%

1,1%

1,3%

1,5%

RMF Classic

0,6%

0,7%

0,9%

0,9%

1,0%

1,2%

Antyradio

-

-

-

-

0,8%

1,0%

Czwórka

0,3%

0,5%

0,5%

0,5%

0,4%

0,5%

Dwójka

0,7%

0,7%

0,6%

0,5%

0,6%

0,5%

Zet Chilli

0,4%

0,4%

0,5%

0,4%

0,1%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,2%

0,1%

0,2%

0,1%

0,1%

0,2%

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

czerwiec 2014 : sierpień 2014

wrzesień 2014 : listopad 2014

grudzień 2014 : luty 2015

marzec 2015 : maj 2015

czerwiec 2015 : sierpień 2015

RMF FM

24,0%

23,2%

25,8%

24,3%

24,7%

Radio Zet

15,3%

14,2%

13,8%

13,6%

13,7%

Jedynka

10,9%

11,3%

8,9%

9,8%

9,7%

Trójka

7,3%

6,8%

7,0%

8,1%

7,7%

VOX

3,4%

3,7%

3,7%

4,3%

3,4%

Radio Maryja

2,2%

1,8%

2,1%

1,7%

1,8%

TOK FM

1,3%

1,2%

1,3%

1,3%

1,5%

RMF Classic

1,0%

1,1%

1,2%

1,1%

1,2%

Antyradio

0,8%

0,6%

0,9%

1,1%

1,0%

Czwórka

0,4%

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

Dwójka

0,6%

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

Zet Chilli

0,1%

0,1%

0,2%

0,3%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,1%

0,1%

0,2%

0,2%

0,2%

N=

21 075

21 101

20 917

21 042

20 967


 

Dołącz do dyskusji: Duży spadek Radia Maryja i Jedynki. W górę Trójka i TOK FM

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mietek
Te rankingi rozgłośni radiowych to propaganda i wazeliniarstwo na rzecz skrajnych liberałów i lewicowców.
odpowiedź
User
olo
Brawo Zet :-) Jak widać z trendu przed stacją dwie drogi : rewolucja (także personalna) albo coraz głębszy dołek. Chyba zgłupianie radia przynosi skutek odwrotny od zamierzonego. Może jednak w drugą stronę trzeba by pójść panie prezesie i panie dyrektorze programowy.
odpowiedź
User
Nicki
Nauczcie się robić czytelne wykresy, to nie takie trudne...
odpowiedź