Duże zmiany w "Przeglądzie Sportowym"
Dobiega końca proces zmian personalnych w "Dzienniku Sportowym" ("Przegląd Sportowy"/"Tempo").
Zmodyfikowany skład redakcji „Przeglądu Sportowego” pod kierunkiem Romana Kołtonia pracuje nad nową formulą gazety. Z zespołu odeszło 13 osób, a 15 nowych zostało zatrudnionych.
W grupie odchodzących są m.in. Marek Serafin, Marek Żochowski, Grzegorz Pazdyk, Jacek Gucwa, Maciej Polkowski, Jarosław Czerniak i Piotr Gawełczyk.
Natomiast szeregi gazety zasilili : Maciej Iwański, Sławomir Gerej, Sebastian Szczęsny, Maciej Henszel, Dariusz Jachno, Paweł Rusiecki i Rafał Suś. Agnieszka Młodzik została nową szefową layoutu, Włodzimierz Sierakowski szefem działu foto, a Joanna Beszczyńska kieruje agencją fotograficzną. Za nową rubrykę poświęconą sportowi w telewizji odpowiadać będą Marcin Karda i Rafał Tymiński.
Celem zmian jest przywrócenie „Przeglądowi Sportowemu” funkcji tytułu opiniotwórczego, odejście od taniej sensacji w stronę sportu wielkiego formatu, sportu światowego. Gazeta ma ambicje znacznie rozszerzyć swoją grupę czytelniczą i stać się polskim odpowiednikiem francuskiej „L’Equipe” czy włoskiej „La Gazetta dello Sport” .
Od 1 lutego b.r. działaniami biur promocji i reklamy tytułu kieruje Marek Ruszkowski, który objął stanowisko dyrektora ds. reklamy i marketingu dzienników sportowych Marquard Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w "Przeglądzie Sportowym"