Druga seria „MasterChef Junior” od 19 lutego w TVN. „Mali giganci 3” odłożeni w czasie
W niedzielę 19 lutego br. na antenie TVN wystartuje druga edycja reality-show z udziałem gotujących dzieci „MasterChef Junior”. Emisję nagranego programu „Mali giganci 3” przesunięto na później.
W „MasterChefie Juniorze” w zadaniach kulinarnych rywalizują najmłodsi uczestnicy w wieku od 8 do 13 lat. Podobnie jak rok temu dzieci oceniać będą Mateusz Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, a producentem jest firma Endemol Shine Polska.
Od listopada ub.r. producenci przeprowadzali castingi, w których wyłoniono czterdzieści najbardziej utalentowanych kulinarnie dzieci. Mali uczestnicy staną przed jurorami i muszą przekonać ich, że zasługują na awans do kolejnego etapu. W drugiej serii programu uczestnicy odwiedzą m.in. Muzeum Lotnictwa.
Premierę „MasterChef Junior 2” w TVN zaplanowano w niedzielę 19 lutego br. o godz. 20.00. Średnia widownia pierwszej serii wyniosła 2,85 mln osób, co przełożyło się na 17,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
„MasterChef Junior” to nie jedyny program z udziałem dzieci, który stacja TVN szykowała na sezon wiosenny. W grudniu ub.r. rozpoczęto prace nad trzecią odsłoną reality-show „Mali giganci”, w którym sześciu opiekunów prowadzi drużyny złożone z dzieci (w wieku od 4 do 12 lat) utalentowanych wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko. Występy ocenia jury w składzie Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki i Sonia Bohosiewicz (zastąpiła Katarzynę Bujakiewicz).
„Mali giganci” mieli powrócić na wiosnę, ale stacja TVN zdecydowała przesunąć emisję w czasie. Nie zdecydowano jeszcze, czy program trafi do ramówki w połowie sezonu wiosennego, czy dopiero w drugiej połowie roku, np. latem.
Nadawaną od lutego do kwietnia br. drugą edycję „Małych gigantów” oglądało średnio 2,56 mln osób. W porównaniu do premierowej serii program stracił 820 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji utrzymał jednak pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 21,27 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Druga seria „MasterChef Junior” od 19 lutego w TVN. „Mali giganci 3” odłożeni w czasie