SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Druga seria „MasterChef Junior” od 19 lutego w TVN. „Mali giganci 3” odłożeni w czasie

W niedzielę 19 lutego br. na antenie TVN wystartuje druga edycja reality-show z udziałem gotujących dzieci „MasterChef Junior”. Emisję nagranego programu „Mali giganci 3” przesunięto na później.

fot. tvnfot. tvn

W „MasterChefie Juniorze” w zadaniach kulinarnych rywalizują najmłodsi uczestnicy w wieku od 8 do 13 lat. Podobnie jak rok temu dzieci oceniać będą Mateusz Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, a producentem jest firma Endemol Shine Polska.

Od listopada ub.r. producenci przeprowadzali castingi, w których wyłoniono czterdzieści najbardziej utalentowanych kulinarnie dzieci. Mali uczestnicy staną przed jurorami i muszą przekonać ich, że zasługują na awans do kolejnego etapu. W drugiej serii programu uczestnicy odwiedzą m.in. Muzeum Lotnictwa.

Premierę „MasterChef Junior 2” w TVN zaplanowano w niedzielę 19 lutego br. o godz. 20.00. Średnia widownia pierwszej serii wyniosła 2,85 mln osób, co przełożyło się na 17,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

„MasterChef Junior” to nie jedyny program z udziałem dzieci, który stacja TVN szykowała na sezon wiosenny. W grudniu ub.r. rozpoczęto prace nad trzecią odsłoną reality-show „Mali giganci”, w którym sześciu opiekunów prowadzi drużyny złożone z dzieci (w wieku od 4 do 12 lat) utalentowanych wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko. Występy ocenia jury w składzie Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki i Sonia Bohosiewicz (zastąpiła Katarzynę Bujakiewicz).

„Mali giganci” mieli powrócić na wiosnę, ale stacja TVN zdecydowała przesunąć emisję w czasie. Nie zdecydowano jeszcze, czy program trafi do ramówki w połowie sezonu wiosennego, czy dopiero w drugiej połowie roku, np. latem.

Nadawaną od lutego do kwietnia br. drugą edycję „Małych gigantów” oglądało średnio 2,56 mln osób. W porównaniu do premierowej serii program stracił 820 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji utrzymał jednak pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 21,27 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Druga seria „MasterChef Junior” od 19 lutego w TVN. „Mali giganci 3” odłożeni w czasie

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Joann
Odnośnie MAŁYCH GIGANTÓW, niech do TVN w końcu dotrze, że to powinna byłabyć tylko 1-edycjowa przygoda. 2 edycja to już było widać na siłę bardzo. Jury też jakieś oderwane od tego świata dziecięcego. No po prostu katastrofa. Niech na to miejsce w końcu wróci X FACTOR i niech skupią się tam na talentach prawdziwych
odpowiedź
User
FF
z przedmówczynią/cą sie zgadzam ale jeśli ma powrócić X-Factor to z nowym jury i odświeżeniem, a nie trzymają się starego szablonu, ewenement. A Małym Gigantom teletubisie mówią papa, nie wracajcie
odpowiedź
User
baskun
Junior Masterchef jest spoko i mógłby być zamiast seniorskiego. Oby i tym razem dzieci były tak fajne jak rok temu :3
odpowiedź