Droższe reklamy w wydawnictwie Bauer
Od 1 stycznia 2007 zmieniają się ceny reklam w wybranych tytułach Wydawnictwa Bauer.
Życie na Gorąco podnosi ceny o 15%. Dlaczego?
- Średnia sprzedaż Życia na Gorąco w okresie styczeń- sierpień 2006 wzrosła o blisko 11% i wynosi ponad 740 tys. egz. W okresie marzec-wrzesień 2006 czytelnictwo Życia na Gorąco wzrosło do 3 647 tys. czytelników (CPW) co oznacza 22% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2005. Życie na Gorąco oferuje najniższe koszty dotarcia spośród wszystkich tygodników kobiecych - wyjaśnia Magdalena Kwiecień, Kierownik Biura Reklamy ds. Promocji i Projektów Specjalnych Bauera.
W miesięczniku PANI ceny wzrosną średnio o 10% (sprzedaż egz. PANI w 2006 roku Segment Pism Premium TV czyli Tele Tydzień, Tele Świat i To&Owo podnosi ceny o 2% całe strony oraz okładki, o 10% pozostałe formaty. Natomiast w PC Format średni wzrost cen wynosi 22%.
http://www.bauer.pl/reklama.html
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w wydawnictwie Bauer