Dorota Przybyłek head of products w Amplifi, Marcin Rzeźnik head of multiscreen investments
Dorota Przybyłek awansowała na stanowisko head of products oraz Marcin Rzeźnik na stanowisko head of multiscreen investments w agencji Amplifi (dentsu Polska).
.
Dorota Przybyłek jako head of products odpowiada za rozwój portfolio produktów własnych dentsu z palety infinity+ oraz inventory Media, a także za rozwój oferty green mediowej we współpracy z partnerami mediowymi.
Marcin Rzeźnik na stanowisku head of multiscreen investments zajmuje się prowadzeniem negocjacji z zakresu Multiscreen (TV, VoD) dla klientów z portfolio całego dentsu oraz zarządzaniem zespołem w składzie Bartłomiej Marczak i Maciej Kutera (obaj na stanowiskach - multiscreen investment manager).
- Awans Doroty i Marcina jest potwierdzeniem dążenia do zapewnienia najwyższej jakości obsługi dla naszych klientów. Ich zdolności i determinacja w pracy nie tylko podkreślają ich profesjonalizm, ale również umożliwią nam skuteczne realizowanie celów biznesowych agencji i jednocześnie osiągać większą satysfakcję klientów, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych - komentuje Mariusz Kukwa, head of Amplifi (dentsu Polska).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dorota Przybyłek rynkiem mediów związana jest od 18 lat. Przed dołączeniem do dentsu Polska pracowała w eobuwie.pl SA, gdzie pełniła funkcję head of ATL media i odpowiadała zarówno za strategię i zakup mediów oraz produkcję materiałów reklamowych dla wszystkich rynków. Wcześniej przez wiele lat związana była z Publicis Media, pracując na stanowisku senior non TV trading managera w dziale negocjacji, obsługując takie firmy jak: T-Mobile, Samsung, Kraft Foods, Coca Cola, L’Oreal, Żywiec, Fiat, Kompania Piwowarska, Maspex, Santander, Estee Lauder.
Marcin Rzeźnik swoja karierę w świecie mediów rozpoczynał od praktyk w Optimum Media OMD w czerwcu 2006 roku. W OMD pracował prawie 4 lata, obsługiwał klientów w obszarze telewizji oraz szkolił swoich młodszych kolegów z firmy. Szeregi Optimum Media opuścił jako senior media planner i udał się na krótką przygodę do Mediacomu, gdzie przez 8 miesięcy sprawdzał się w roli TV buying managera. Pod koniec 2010 roku, trafił w szeregi pracowników Zenith Optimedia, gdzie jako buying manager opiekował się telewizyjnymi kampaniami części klientów agencji. Przez niemal 6 lat podnosił swoje kwalifikacje w planowaniu i kupowaniu kampanii telewizyjnych oraz w zarządzaniu budżetami zorientowanym na realizacje celów agencji. Od września 2016, Rzeźnik rozpoczął współpracę z dentsu Polska, gdzie na stanowisku multiscreen investment managera, wspólnie z pozostałymi członkami Amplifi, negocjuje warunki zakupowe dla klientów grupy, zarządza budżetami telewizyjnymi oraz wspiera zespoły planerskie i zakupowe w ich codziennej pracy.
Dołącz do dyskusji: Dorota Przybyłek head of products w Amplifi, Marcin Rzeźnik head of multiscreen investments