Diageo uruchamia globalną kampanię marketingową marki Baileys
Koncern Diageo uruchamia największą w swojej historii globalnąkampanię marketingową marki likierów Baileys.
Celem wartej 25 milionów funtów kampanii o nazwie 'Listen toyour Lips' jest zaproszenie konsumentów do "podążenia za ichpragnieniem" dla promowanej marki - informuje serwis MarketingWeek.
W Wielkiej Brytanii Diageo zamierza przeznaczyć na kampanię 4miliony funtów. To o 30 procent więcej w porównaniu z pieniędzmiwydanymi na reklamy Baileys w trakcie ubiegłorocznego okresuprzedświątecznego.
Przygotowana przez agencję JWT kampania będzie obejmować reklamyw telewizji, prasie, internecie, na nośnikach outdoor orazdziałania w zakresie tzw. 'marketingu eventowego'. Do tego dojdziesampling skierowany do ponad 420 tysięcy konsumentów, m.in. wsupermarketach Asda, Sainsbury's, Morrisons i Waitrose.
"Konsumenci mówią nam, że uwielbiają smak Baileys. 'Listen toyour Lips' to prosty pomysł, nie musimy szczegółowo rozwijaćnaszego przekazu. Musimy tylko przypomnieć ludziom o wyśmienitymsmaku Baileys i wywołać pragnienie dla marki, którą już posiadają"- stwierdziła Sharon Keith, globalna dyrektor ds. markiBaileys.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Diageo uruchamia globalną kampanię marketingową marki Baileys