Daniel Jarociński szefem social media w Multi Communications
Daniel Jarociński objął w agencji Multi Communications stanowisko head of social media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio Jarociński prowadził własną firmę Firecracker, a wcześniej pracował m.in. w agencjach Socializer, 180heartbeats i K2.

W ramach Firecracker Daniel Jarociński zajmuje się m.in. kreacją i rozwojem strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych. Dotychczas pracował dla takich marek jak Fox International Channels, Sony Music Polska, Rexona Men (Unilever), Axon Studio, Samsung Poland, Fashionote. Współpracował również z agencjami Havas Worldwide, Cheil Worldwide, DDB & tribal, SocialArt oraz Multi Communications.
Wcześniej związany był z kilkoma agencjami marketingowymi. Pracował m.in. w Socializerze jako social media manager, w Ostrydze jako social media manager, w 180heartbeats jako account executive oraz w K2 jako copywriter i project manager.
Dołącz do dyskusji: Daniel Jarociński szefem social media w Multi Communications