CUK Ubezpieczenia prezentuje nową brand hero - SuperCUK
Agencja doradztwa ubezpieczeniowego CUK Ubezpieczenia rozpoczęła kampanię wizerunkową z udziałem nowej brand hero SuperCUK.
SuperCUK to bohaterka, która ma odzwierciedla cechy CUK Ubezpieczenia. Potrafi porównać do 170 ofert ubezpieczeniowych spośród ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, w tym m.in.: Compensa, Generali, Link4, TUZ Ubezpieczenia.
- Nowa brand hero o ubezpieczeniach wie wszystko, zarówno w teorii, jak i praktyce, a posiadaną wiedzą chętnie podzieli się z klientami. Pomoże nie tylko zrozumieć podstawowe terminy związane z branżą ubezpieczeń czy znaleźć odpowiednią dokumentację, ale też porównać oferty i wybrać spośród nich tą najbardziej pasującą do ich oczekiwań. SuperCUK otworzy nas również na nowe grupy konsumentów – młodszych, dynamicznych mieszkańców dużych aglomeracji, dla których ważne są nowinki technologiczne oraz spersonalizowana komunikacja między marką a klientem. By dotrzeć do tej grupy w CUK Ubezpieczenia intensywnie stawiamy na omnichannel marketing i nowe platformy komunikacji z klientami. Chcemy być coraz bliżej nich i jednocześnie zmieniać oblicze branży ubezpieczeniowej dzięki nowinkom technologicznym - tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w CUK Ubezpieczenia.
Pojawienie się SuperCUK zostanie wsparte działaniami reklamowymi. Wraz z początkiem lutego ruszy ogólnopolska kampania wizerunkowa w telewizji, internecie i radiu.
Kampanię w całości przygotowała i zrealizowała Grupa Keino. Za postprodukcję spotu odpowiada FDR Studio. Twórcami nowej platformy kreatywnej z Superbohaterką CUK są Katarzyna Szczypa i Robert Wasilczuk – odpowiadający za kreację w Grupie Keino. Spot filmowy wyreżyserowała Nastazja Gonera. Autorem cinemagrafów i zdjęć do kampanii jest Szymon Kobusiński.
Dołącz do dyskusji: CUK Ubezpieczenia prezentuje nową brand hero - SuperCUK