SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cross promocja marek Reporter i Kinder Bueno

Do końca roku trwa akcja prosprzedażowa marek Reporter i KinderBueno. Hasło promocji "Moda na Bueno".

Pięć opakowań po batonach Bueno upoważnia do gwarantowanej 30proc. zniżki w salonach Reportera w całej Polsce. Dodatkowo opróczgwarantowanej zniżki będzie można wygrać 6 skuterów Vespa. SkuteryVespa podkreślają miejski styl Reportera.

fdfefsd

Akcja obejmie zasięgiem większość ogólnopolskich mediów:
telewizja (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), prasa (m.in. Logo, Avanti,Newsweek, Gazeta Telewizyjna, Twist, Bravo, Cosmopolitan, Joy,Dlaczego), radio (RMF FM, Radio Zet, Radio Eska), internet orazsalony Reportera w całej Polsce. Ponadto w akcję włączona zostałasieć kin Cinema City oraz Multikino. Na potrzeby akcji powstałastrona kinderbueno.pl.

Jak zapowiada Reporter to jedna z największych cross promocji wPolsce.

- Ten projekt pozwala nam osiągnąć potrójny efekt. Podnosimyświadomość marki, kreujemy wizerunek nowoczesnego miejskiego,aktywnego brandu oraz intensyfikujemy sprzedaż. To swego rodzajuhattrik PR-owo-marketingowo-sprzedażowy - mówi Marek Szostak zDziału Marketingu marki Reporter.

Kreacją zajęła się agencja Kid&Young specjalizująca się wmarketingu młodzieżowym.

Dołącz do dyskusji: Cross promocja marek Reporter i Kinder Bueno

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl