Trwa casting do „Love Island. Wyspa miłości 8”, emisja jesienią w Czwórce (wideo)
Trwają poszukiwania uczestników do ósmego sezonu reality-show „Love Island. Wyspa miłości”, który będzie można oglądać w Czwórce jesienią. Program ponownie poprowadzi Karolina Gilon.
„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla ITV. Uczestnicy projektu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Polska wersja programu nazywa się „Love Island. Wyspa miłości”, dotychczas zostały zrealizowane cztery edycje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Grupa Polsat i Jake Vision pracują nad ósmą odsłoną projektu. Aktualnie trwają poszukiwania uczestników do nowych odcinków. Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz na stronie polsat.pl/casting/love-island lub kontaktować się za pośrednictwem oficjalnego profilu programu na Instagramie.
Poszukiwani są single i singielki w wieku od 21 do 35 lat, którzy chcą przeżyć przygodę życia oraz zawalczyć o miłość i sławę. Casting do „Love Island. Wyspa miłości 8” potrwa do końca sierpnia.
Emisja jesienią 2023 roku w Czwórce
Telewizyjna Czwórka ósmy sezon „Love Island. Wyspa miłości” pokaże w jesiennej ramówce 2023 roku. Program ponownie poprowadzi Karolina Gilon.
„Love Island. Wyspa miłości” hitem po przeniesieniu do Czwórki
Cykl „Love Island” zadebiutował w Polsacie jesienią 2019 roku. Tej wiosny program został przeniesiony do Czwórki decyzją nowego dyrektora programowego stacji Edwarda Miszczaka. Siódmą odsłonę widowiska oglądać można było w dni powszednie i niedziele o 21.00 (w okresie od 27 lutego do 9 kwietnia br.), czyli o godzinę wcześniej niż poprzednio w Polsacie.
Średnia widownia premierowych odcinków randkowego programu wyniosła 472 tys. osób. Przełożyło się to na 3,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie 16-49, 5,44 proc. w grupie 16-59 oraz 5,38 proc. w grupie 16-34.
Widownia rosła niemal z tygodnia na tydzień
W pierwszym tygodniu „Love Island. Wyspa miłości 7” śledziło 360 tys. widzów. W kolejnych tygodniach cykl notował stopniowo coraz wyższe wyniki. W drugim show miał 397 tys. widzów, w trzecim - 497 tys., w czwartym - 511 tys., w piątym - 593 tys., a w szóstym - 470 tys.
Przynajmniej przez 1 minutę styczność z każdym odcinkiem programu miało 1,18 mln widzów w grupie 4+. Z kolei przynajmniej fragment jednego odcinka widziało ponad 9 mln widzów.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,82 proc.
Dołącz do dyskusji: Trwa casting do „Love Island. Wyspa miłości 8”, emisja jesienią w Czwórce (wideo)