Cannes Lions 2016: Marcello Serpa z nagrodą Lion of St. Mark
Marcello Serpa, współtwórca sukcesu brazylijskiej agencji AlmapBBDO, odbierze nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Nagroda Lion of St. Mark jest przyznawana "osobowościom, które wniosły wielki wkład w kreatywność całej reklamowej branży".
Marcello Serpa dołączył do AlmapBBDO w 1993 roku i wraz z José Luizem Madeirą wyciągnęli agencję z głębokiego dołka, doprowadzając ją do wielkich sukcesów na arenie międzynarodowej. Z liczbą ponad 160 nagród zdobytych w Cannes, Serpa jest najczęściej nagradzanym art directorem z Brazylii. Dwukrotnie zdobywał na festiwalu Grand Prix (w 1993 i 2010 r. za kampanie prasowe Guarana i Billboard), a AlmapBBDO trzy razy została uhonorowana tytułem agencji roku. Ponadto Serpa czterokrotnie zasiadał w jury festiwalu, w tym dwa razy jako przewodniczący kategorii.
63. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-25 czerwca br. Serpa odbierze nagrodę Lion of St. Mark podczas finałowej gali w ostatnim dniu imprezy.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2016: Marcello Serpa z nagrodą Lion of St. Mark