Bonarka City Center: Wypatruj letnich okazji!
W prasie, radiu i na outdoorze rusza kampania reklamowa Bonarka City Center. Akcję pod hasłem „Wypatruj letnich okazji!” przygotowały agencja Focus Media Group i dział marketingu tego centrum.
W startującej właśnie kampanii reklamowej krakowskiego centrum handlowego Bonarka City Center charakterystyczny dla niego komin przybiera postać nadmorskiej latarni w biało-czerwone pasy. Przekaz pod hasłem „Wypatruj letnich okazji!” ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, zachęcając do zakupów w tym centrum.
Akcja od początku czerwca jest prowadzona w Krakowie i okolicznych miejscowościach, obejmując radio, prasę oraz outdoor (100 billboardów i siatek wielkoformatowych w Krakowie, backlighty w pobliskich powiatach). Kreację kampanii – zaplanowanej na cały czerwiec – przygotowała agencja reklamowa Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio dział marketingu Bonarka City Center, a za działania PR odpowiada agencja Open Media.
Dołącz do dyskusji: Bonarka City Center: Wypatruj letnich okazji!