Bogusław Wołoszański z czołgiem reklamuje Liberty Ubezpieczenia (wideo)
Zaczęła się produktowa odsłona kampanii z Bogusławem Wołoszańskim reklamującej Liberty Ubezpieczenia. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, Value Media, We Love Ads i Havas Media.
Reklamy Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego nawiązują do konwencji programów historycznych prowadzonych przez tego dziennikarza. Poprzedni, wizerunkowy etap promował nową nazwę i identyfikację firmy (zobacz szczegóły).
Obecna, produktowa odsłona akcji prezentuje różnorodne polisy oferowane przez ubezpieczyciela: mieszkaniowe, turystyczne i komunikacyjne, a także wprowadzoną niedawno ofertę dla małych i średnich spółek.
- Ciekawostką nowego spotu jest czołg M3 Stuart, który wprowadza do kreacji element humorystyczny, tym niemniej w całej kampanii przedstawiamy Bogusława Wołoszańskiego jako eksperta, który informuje o faktach dotyczących strategicznej zmiany, przez jaką przechodzi obecnie Liberty Ubezpieczenia - opisuje Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct Liberty Ubezpieczenia.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych), kina, internet i prasę. Jest zaplanowana na kilka miesięcy.
Reklamy telewizyjne przygotowała agencja Grey Group Polska, działania w internecie realizują firmy Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Bogusław Wołoszański z czołgiem reklamuje Liberty Ubezpieczenia (wideo)