Bez zmian - numer jeden to radio RMF FM
Zmniejsza się dystans między radiem RMF a Radiem Zet. Spadek "Trójki" i Agory. Radio Maryja w górę - wynika z najnowszych badań.
Liderem rynku radiowego pozostaje radio RMF, ale przewaga nad drugim Radiem Zet stopniała do 3 proc. - wynika z najnowszej fali badań SMG/KRC (wrzesień -listopad 2005).
Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatniej badaniu 21,6% (w poprzedniej fali, sierpień - październik 2005, - 22,4 proc.), zasięg dzienny natomiast - 26,5%, co oznacza, że każdego dnia słucha tej stacji ponad 8 milionów słuchaczy w całej Polsce.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet 18,5 proc. udziałem w rynku (poprzednio 17,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,5 proc. (bez zmian), a na czwartym "Trójka" - 5,5 proc. (5,9 proc.).
wrzesień 2005 - listopad 2005 | sierpień 2005 – październik 2005 | |||
Stacje ogólnopolskie | ||||
stacja | Udział w rynku | Zasięg dzienny | Udział w rynku | Zasięg dzienny |
RMF FM | 21,6% | 26,5% | 22,4% | 26,9% |
Radio Zet | 18,5% | 23,0% | 17,5% | 21,9% |
Jedynka | 14,5% | 15,8% | 14,5% | 15,5% |
Trójka | 5,5% | 6,7% | 5,9% | 6,8% |
Radio Maryja | 2,3% | 3,8% | 2,1% | 3,5% |
Dwójka | 0,7% | 1,2% | 0,7% | 1,2% |
Bis | 0,4% | 0,8% | 0,6% | 0,9% |
Stacje ponadregionalne | ||||
Radio Wawa | 1,0% | 1,3% | 1,0% | 1,3% |
Radiostacja | 0,8% | 1,4% | 0,8% | 1,4% |
TOK FM | 0,6% | 0,9% | 0,6% | 0,8% |
Grupy radiowe | ||||
Grupa TIME [34] | 8,5% | 10,7% | 8,5% | 10,3% |
Audytorium 17 [17] | 5,9% | 8,2% | 5,4% | 7,8% |
Grupa AGORA [27] | 4,2% | 5,3% | 4,4% | 5,5% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,5% | 2,3% | 1,5% | 2,3% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, |
Dołącz do dyskusji: Bez zmian - numer jeden to radio RMF FM